עצב, זיכרונות והרבה תקווה: הצטרפנו למשפחות הנרצחים במהלך ביקור ברעים

בשיתוף קק"ל

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 13:07

משפחות נרצחי המסיבה ברעים הגיעו ליער בארי במסגרת אירוע נטיעות של קק"ל כדי לנטוע עץ לזכר יקירהן שנרצחו באכזריות ב-7 באוקטובר. אמה של מפל אדם: "לא יכולתי להרשות לעצמי שיהיו עצים לכולם ולה לא". צפו בכתבה

בווידאו: משפחות נרצחי מסיבת הנובה נוטעים עץ לזכרם ביער בארי/עריכה: גלעד מן מנהיים

הגענו לחניון רעים שביער בארי של קק"ל יחד עם משפחות נרצחי מסיבת הנובה כדי להנציח את יקיריהן בדרך קצת אחרת - על ידי נטיעת עץ לכבוד ט"ו בשבט.

"לא מדובר בט"ו בשבט לא רגיל", אמרה יפעת עובדיה לוסקי, יו"ר דירקטוריון קק"ל. "כי אי אפשר באמת להתנתק מהמלחמה הזאת. הזמנו את המשפחות שאיבדו כאן את יקיריהן, ממש פה, וזה מאוד מרגש לראות אותן אוזרות כוחות ומגיעות לכאן כדי לנטוע עצים. יש כאן סמל להמשכיות, לצמיחה מחדש ולתקווה".

"נפגשנו יום לפני שהיא יצאה למסיבה", נזכרה יונה אדם, אמה של מפל אדם שנרצחה בנובה. "היא בדיוק עברה לגור לידי וקראה לי לעזור לה לפרוק ארגזים. התחלנו ואז היא אמרה שהיא יוצאת למסיבה ושנמשיך. אמרתי לה שנמשיך בשבת, והיא אמרה לי לא, ושנמשיך ביום ראשון כי בשבת היא נשארת שם. כבר לא פרקנו את הארגזים. להיפך, את מה שפרקנו החזרנו פנימה ופינינו את הדירה שלה. לא חשבתי להגיע לפה בקרוב כי זה היה לי קשה עדיין וכשקק"ל התקשרו אז מבחינתי זה היה סימן שהגיע הזמן. לא יכולתי להרשות לעצמי שיהיו עצים לכולם ולה לא. כמו שהיא הייתה ילדה כשהגעתי לטקסים שלה, כשהגעתי למסיבות בגן אז הגעתי למסיבה הזו גם. בקושי רב, אבל הגעתי".

צפו בכתבה המלאה בנגן שלמעלה.

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully