נוטעים תקווה לעתיד: פגשנו תלמידים שפונו מהעוטף במקום לא שגרתי

בשיתוף קק"ל

22.1.2024 / 9:00

תלמידים מבתי ספר בשדרות וירושלים לקחו חלק בפעילות נטיעות של קק"ל לט"ו בשבט. מה הם חשבו על היוזמה ומה כל אחד מהם קיבל? יצאנו לבדוק

בווידאו: תלמידים מבתי ספר בירושלים ושדרות בפעילות נטיעות של קק"ל/עריכה: גלעד מן מנהיים

רגע לפני שט"ו בשבט מגיע, הגענו לירושלים כדי לצפות מקרוב בפעילות שארגנה קרן קימת לישראל לתלמידי בתי ספר מירושלים, שדרות וכן תלמידים שפונו מעוטף עזה בשל המצב הביטחוני.

אנחנו נמצאים בפארק האסבסטונים עם תלמידי בתי ספר מירושלים, ובעצם אנחנו מחזירים כאן מסורת ארוכת שנים - נטיעות עם תלמידים בט"ו בשבט", אמרה יפעת עובדיה לוסקי, יו"ר דריקטוריון קק"ל, שהתייחסה גם להירתמות של הארגון מאז החלה המלחמה ב-7 באוקטובר. "מהיום הראשון של המלחמה קק"ל פינתה תושבים, תמכה ונתנה מעטפת. עד היום אנחנו עושים את זה ובאמת מלווים אותם ונותנים את כל המעטפת החינוכית המתבקשת".

"אנחנו רוצים להחזיר עטרה ליושנה - שהילדים יצאו החוצה, ירגישו את האדמה ינטעו עצים ויתחברו לבחוץ", אמרה הדר אברהמי, מנהלת מחלקת חינוך וקהילה בחטיבה לחינוך וקהילה של קק"ל. "יש להם מגוון של תחנות ובעצם כל ילד ייצא מפה בסוף עם אדנית קטנה ושתיל".

"ט"ו בשבט שזה חג האילנות, זה חג של נטיעה, נטיעת תקווה, נטיעת שורשים בארץ", הוסיפה ענת גולד, מנהלת מרחב מרכז של קק"ל. "ירושלים תמיד הייתה נטועה. הרים סביב לה, אבל ערים נטועות
זה גם הנוף, זה המורשת כך שנטיעות במקום הזה רק משביחות".

ומה חושבים התלמידים על הפעילות? צפו בכתבה המלאה בנגן שלמעלה.

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully