כך החליטו להנציח בקק"ל את גיבורות ה-7 באוקטובר

בשיתוף קק"ל

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 13:24

קק"ל חנכה את "דרך הגיבורות" בפארק אופקים, בנוכחות נשים שפעלו באומץ באותה שבת שחורה. צפו בכתבה המרגשת

בווידאו: חניכת "דרך הגיבורות" בפארק אופקים/עריכה: גלעד מן מנהיים

קרן קימת לישראל השיקה את "דרך הגיבורות" בפארק אופקים, כדי להוקיר את הגיבורות של ה-7 באוקטובר.

"אני מתרגשת כיו"ר האישה הראשונה בתולדות קק"ל להוקיר נשים ולהצדיע להן", אמרה יפעת עובדיה לוסקי, יו"ר דירקטוריון קק"ל. "מה שיפה זה שלא הצבנו כאן איזשהי אבן, פסל או משהו דומם. סללנו פה דרך ואני חושבת שזה באמת מעמד חשוב בקרן קימת לישראל שבצורה כזאת בחרה להצדיע לנשים".

"כחלק מהסיוע של קרן קימת לישראל למועצות העוטף החלטנו לעשות דרך לגיבורות של ה-7 באוקטובר", אמר יניב מימון, מנהל מרחב דרום של קרן קימת לישראל. "על הדרך הזאת אנחנו נייצר ברקוד שמסביר על הגיבורה, על העשייה שלה, על מה היא עשתה. במלחמה הזאת ראינו המון המון המון גבורה של נשים, גם בעורף וגם בחזית והיה חשוב לנו להנציח את זה".

"אני זוכרת שראיתי רכב טויוטה לבן ועליו מחבלים עם בנדנות לבנות על הראש", נזכרה שושנה מאלי, קצינת מתנדבים של מרחב לכיש. "אנחנו עולים לגג, מתארגנים לעמדות מחסה ומתחיל ירי שלנו מול המחבלים. לאחר כ-7, 8 שעות שאנחנו על הגג מגיע צוות ימ"מ ומחלץ אותנו תחת אש ביום הזה שמונה שוטרים של תחנת שדרות נהרגו ואנחנו כרגע בסוג של תקומה".

אנחנו מזמינים אתכן לספר את סיפורכן האישי, לעלותו לאתר קק"ל ולצרף תמונות. אנו ניתן במה לסיפור שלכן, לתחושותיכן ורגשותיכן.

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully