בזכות המיזם המרגש הזה, מאות משפחות קשות יום לא יישארו רעבות בחג

בשיתוף קק"ל

13.9.2023 / 7:08

ארגון העובדים של קק"ל יחד עם חקלאי ישראל התכנסו לפרויקט מיוחד לתרומת מאות סלי מזון, ויחד ידאגו למלא את שולחן החג של משפחות קשות יום ביבול טרי של פירות, ירקות ומוצרים יבשים. המיזם נעשה לזכר פרוספר קדוש (ז"ל), עובד קק"ל שהלך לעולמו לפני כשנה והקדיש את חייו

בווידאו: ארגון העובדים של קק"ל יחד עם חקלאי ישראל בפרויקט מיוחד לתרומת מאות סלי מזון/עריכה: גלעד מן מנהיים

מבצע סלי המזון של ארגון העובדים של קק"ל בשיתוף חקלאים מדן ועד אילת יוצא לדרך. מאות משפחות קשות יום יקבלו במהלך הימים הקרובים סלי מזון שיסייעו להם למלא את שולחן החג בפירות, ירקות ומוצרי מזון יבשים. ארגון העובדים של קרן קימת לישראל בחר להקדיש את המיזם לזכר פרוספר קדוש (ז"ל), רכז הקשר עם הרשויות המקומיות בדרום, שהקדיש את חייו למתן לנזקקים, ונפטר לפני כשנה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

עובדי קק"ל אורזים סלי מזון למשפחות קשות יום. יוסי איפרגן,
עובדי קק"ל אורזים סלי מזון למשפחות קשות יום/יוסי איפרגן

לאחר פטירתו של פרוספר קדוש (ז"ל), רכז הקשר עם הרשויות המקומיות בדרום מטעם קק"ל, שהיה מהיוזמים ומהתומכים הנלהבים בפרויקט, הוחלט להקדיש את המיזם לזכרו של חברם הקרוב. ישראל גולדשטיין יו"ר ארגון העובדים של קק"ל מספר: "בראש השנה לפני שנה בדיוק, כאשר הוא בימיו האחרונים הוא עוד פנה לחקלאים על מנת להשיג עוד תרומות עבור המשפחות הנזקקות. הוא האמין בפרויקט הזה בכל ליבו, וכל שנה היה ממוביליו. פרוספר תמיד נענה בחיוב לקריאה לעזרה. בתור ארגון עובדים שחרט על דגלו לתרום ככל שניתן, אנו גאים להנציח את מפעל חייו של פרוספר ולעשות טוב לסביבה הקרובה והרחוקה שלנו".

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully