מכדורגל ועד רכיבה: מה באמת קורה באולימפיאדה של מקומות העבודה?

בשיתוף קק"ל

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 12:38

כבר למעלה מ-20 שנה שנבחרות של קק"ל משתתפות בתחרות הספורט הארצית - המחוזיאדה, כשהשנה מספר המשתתפים בשיא. "גם ההנהלה וגם העובדים רואים בספורט ערך חשוב"

נבחרת כדורשת בנות של קק"ל. קק"ל,
קבוצת הכדורשת של מרחב מרכז/קק"ל

המחוזיאדה שמתקיימת בימים אלה בפעם ה-35 באילת ממשיכה לספק מדי שנה לעובדים ממקומות עבודה רבים, תחרויות בענפים השונים. בין הענפים שמשתתפים אפשר למצוא תחרויות אופניים, כדורשת, באולינג, קט רגל, טניס שדה, אופני הרים, טניס שולחן ואפילו שחמט וברידג'. כמו בכל שנה, גם השנה ישתתפו עובדי קק"ל בתחרות, והפעם במספרי שיא.

"המחוזיאדה היא כבר מסורת אצלנו. הספורט בקק"ל הלך וגדל בשנים האחרונות וזה שותפות בין ההנהלה לארגון העובדים ואנחנו רואים את הפעילות ספורט כערך מאוד חשוב. ארגון שרוצה להיות בריא צריך לדאוג לרוחה של העובדים גם בנפש וגם בגוף", אומר מנהל אגף משאבי אנוש בקק"ל, יוסי פרל, המהווה חלק ממנהלת הספורט. "הספורט מאפשר לעובדים להיות בריאים יותר ומגובשים יותר, והארגון רק מרוויח מזה. השנה קק"ל שולחת למשחקי המחוזיאדה 126 עובדים המשתתפים (יותר מ-10 אחוזים מהעובדים בקק"ל) ב-15 קבוצות שונות בשישה ענפים שונים גם של גברים וגם של נשים. זהו מספר שיא ואני, כחלק ממנהלת הספורט בארגון, גאה בכך. מאחל לכל השחקנים הרבה הצלחה במשחקים ושיביאו בחזרה עוד הרבה גביעים וחוויות טובות".

נבחרת טניס שדה מרחב מרכז קקל. קק"ל,
נבחרת טניס שדה מרחב מרכז/קק"ל
נבחרת אופנים של קק"ל. קק"ל,
קבוצת אופני הרים מרחב מרכז/קק"ל
קבוצת קט רגל של קק"ל. קק"ל,
קבוצת קט רגל מרחב מרכז/קק"ל

גיבוש לעובדים

ישראל גולדשטיין, יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל אמר "אני גאה בעובדות ובעובדים שלוקחים חלק בתחרויות במחוזיאדה. הרוח הספורטיבית שלהם להביא את הגאווה לארגון ניכרת כאן בכל משחק בענפים השונים".

לדבריו, "עובדות ועובדי קק"ל נותנים את הלב והנשמה בכל משחק וארגון העובדים תומך בפעילויות חוויתית זו גם אחרי שעות העבודה. זה מעורר השראה האחדות שלהם למען הניצחון וגאוות הארגון, אך הניצחון הוא לא העיקר אלא גיבוש העובדות והעובדים בעבודת צוות סביב מטרה משותפת. אני סבור שגם השנה נייצג את קק"ל בכבוד ונחזור עם נצחונות וגביעים מכל הענפים".

נבחרת הבאולינג של קק"ל. קק"ל,
נבחרת הבאולינג של קק"ל/קק"ל
קבוצת הקט רגל של קק"ל. קק"ל,
קבוצת קט רגל מרחב מרכז/קק"ל

משתתפת בתחרות 21 שנים

מלכה ברקאי, מנהלת תחום חינוך בחו"ל, משתתפת כבר 21 שנה במחוזיאדה ובתחרויות אזוריות שונות מטעם קק"ל. היא הקימה את קבוצת הכדורסל נשים הראשונה, ו-15 שנים הייתה הקפטנית ואחר כך עברה לכדורשת נשים כשחקנית. "לאורך כל השנה יש לנו משחקים נגד קבוצות במחוז ירושלים. לפני 21 שנה כשהקמתי את קבוצת הכדורסל של הנשים הייתה רק קבוצת כדורגל וטניס של גברים. לאט נוצרו קבוצות שונות ועכשיו יש למעלה ממאה ספורטאים מרחבי הארץ של קק"ל שמייצגים את קק"ל במגוון ענפי ספורט. זה גיבוש לעובדים, קרנבל גדול, וכבר יש לי מגוון גביעים במשרד".

גם נדב דנזן, מפקח מקרקעין בקק"ל, עובד בקק"ל 12 שנים ונמצא בקבוצה מהיום שהתחיל לעבוד. "אני שחקן כדורגל בעברי אז הצטרפתי לקבוצת קט רגל של קק"ל, וזה אחד הענפים המבוקשים בקרב העובדים", הוא מספר. "אנחנו עשרה שחקנים ומאמן ויש לנו זכות להיות בדבר כזה, כמה ימים של יציאה מהשגרה ומהעבודה ולהגיע לתחרויות ספורט שזה מבחינתי מתנה, וגם ליהנות ולהתגבש עם העובדים. אנחנו גם פוגשים עוד אנשים ממקומות עבודה אחרים שאנחנו עובדים איתם כל יום. היו לנו שנים של גביעים ואליפויות וגם את המחוזיאדה הנוכחית התחלנו ברגל ימין וזכינו במשחק הראשון. אז אנחנו מאושרים עכשיו".

seperator

רשימת הזוכים המלאה:

קבוצות אופניים

קבוצת ירושלים מקום ראשון קבוצתי
ניתאי עזריה גביע מקום ראשון בקטגוריית גיל ובכללי
רן קציר גביע מקום ראשון בקטגוריית גיל
יריב שיש מקום שלישי בקטגוריית גיל

קבוצה צפונית

שמעון בן גיגי גביע מקום שני בקטגוריית גיל

קטרגל מרכז

גביע מקום ראשון

כדורשת נשים מרכז

גביע מקום שני

טניס שדה מרכז

גביע מקום שני

טניס שולחן מרכז

גביע מקום שני

באולינג מרכז

גביע מקום ראשון

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully