בקרוב בטור דה פראנס? פגשנו נבחרת רוכבים יוצאת דופן

בשיתוף קק"ל

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 16:12

קבוצת הרכיבה של קק"ל מככבת בתחרויות רבות, אז רגע לפני יום האופניים הבינלאומי ב-3.6, הגענו לפגוש אותם ביער בן שמן כדי להבין מהם מהו המסלול שחברי הנבחרת הכי אוהבים ועל הדרך שמענו על הסיכונים והאדרנלין. צפו

בווידאו: הגענו לפגוש את קבוצת הרכיבה של קק"ל/עריכה: זיו שטיינר

לקראת יום האופניים הבינלאומי ב-3.6, הגענו ליער בן שמן כדי לפגוש את קבוצת הרכיבה של קק"ל, שמככבת פעם אחר פעם בתחרויות רכיבה שנערכות במסלולי הרכיבה של קק"ל, ביערות הפזורים מהצפון ועד הדרום.

מה הם חושבים על המסלולים השונים, איזה מסלול הם מעדיפים ומהו הערך המוסף של כל אחד מהרוכבים? צפו בכתבה.

וגם: שלושה מסלולי רכיבה מומלצים של קק"ל בדרגות קושי שונות

שבילי אופניים עממיים בפארק עדולם: על הגבעות המשתפלות בלב שפלת יהודה שוכן פארק עדולם המקסים, ובו שרידים מרתקים של יישובים עתיקים שיופיים חבוי ברובו במערות מתחת לפני הקרקע.
בנוסף לסינגלים האתגריים בפארק, הסדירה קק"ל שני מסלולים עממיים לטובת מתחילים, משפחות ושאר רוכבים אשר מעוניינים ליהנות מן הטבע הקסום ברכיבה רגועה ללא אתגרים טכניים.
סינגל סובב יער מיתר: סינגל קהילתי המקיף את היישוב מיתר ובו מגוון אפשרויות עבור הרוכבים. הוא נבנה מתוך מחשבה עמוקה על הקהילה המקומית, אך גם מתוך רצון לשמש אבן שואבת לרוכבות ורוכבים מכל הסביבה ומעבר לה. הסינגל זורם על הגבעות הסובבות את היישוב, פונה לסירוגין אל נוף המדבר ושוב אל תוך היישוב ומספק לרוכב מגוון נופים מרשימים וסיכוי טוב לפגוש חיות בר כמו שועלים, תנים, ארנבים, צבאים, דורבנים ועוד.
סינגל נחל לימונים: סינגל אופניים ארוך ומשובח בין צמחייה ירוקה ופריחה מרהיבה בחורף ובאביב, המורכב משלוש לולאות משתלבות, המאפשרות שילובים שונים ורכיבה באורך ורמת קושי המתאימים לכל הרוכבים. הסינגל ברובו זורם בצורה נהדרת, אינו קשה מבחינה טכנית, והעליות בו בנויות בחוכמה כך שישמרו על שיפוע סביר ויאפשרו רכיבה נעימה ביער ואל מול הנופים גם תוך כדי טיפוס בגובה. חלק מן השביל חשוף לשמש ולכן בימי הקיץ החמים מומלץ לרכוב בקצוות היום - מוקדם בבוקר או אחר הצהריים.

לפרטים נוספים על מסלולי הרכיבה השונים של קק"ל ברחבי הארץ לחצו כאן

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully