כולל הופעות וסדנאות יצירה: הפרויקט המיוחד של קק"ל ביער בן שמן

בשיתוף קק"ל

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 10:47

"סוד היער הירוק" נערך ביער בן שמן בחופשת פסח, וכולל סדנאות וחוויות המלמדות בדרך תיאטרלית ומבדרת כיצד לשמור על הסביבה, להתחבר אל הטבע ולהתאהב ביער. צפו בכתבה

בווידאו: סוד היער הירוק - הפרויקט של קק"ל ביער בן שמן/עריכה: גלעד מן מנהיים

יער בן שמן הוא מקום מיוחד לכל אורך השנה, אבל למשך שלושה ימים הוא הופך לקסום במיוחד, זאת במסגרת "סוד היער הירוק" - פרויקט מיוחד של קק"ל לפסח לקהל הרחב, הכולל הופעות מפתיעות, לוליינים ולהטוטנים וסדנאות וחוויות המלמדות בדרך תיאטרלית ומבדרת כיצד לשמור על הסביבה, להתחבר אל הטבע ולהתאהב ביער. הפעילות מתקיימת בימים שני-רביעי, 18-20 באפריל, בין השעות 9:30 - 15:30, וגם אנחנו הגענו כדי לראות את הקסם מקרוב.

"קרן קימת רוצה להנגיש את היער לציבור, למשפחות", אומרת לאה פדידה, מנהלת אגף קשרי ציבור וקהילה בקק"ל. "שילמדו את היער ואת יחסי הגומלין בין העץ לאדם בדרך חווייתית. יש פה הופעות סדנאות יצירה והכול מחומרים ממוחזרים".

"כולם מדברים על משבר האקלים", הוסיפה לאה. "חשוב לדעת שהעצים מפחיתים את החום ואת גזי החממה אז בואו נשגיח עליהם. הכי עצוב זה לבוא יום אחרי אירוע ולראות בפינות היער אשפה שהשאירו אנשים. ביער הזה גרים בעלי חיים. תתארו לכם שהם נתקעים בשקית או נחנקים מנייר או גלעין. אני מאמינה בעם ישראל, פשוט צריך יותר מודעות. היער שלנו, הוא בשבילנו וצריך להשאיר אותו נקי".

לסיום אמרה פדידה: "קק"ל מציינת 120 שנה ואנחנו קוראים לכולם להצטרף אלינו למבצעי ניקיון. בואו עם הילדים או עם העובדים שלכם, צאו ליער, נקו וחנכו לערכים נכונים, והכי חשוב - תשתדלו להמעיט בכלים חד פעמיים. תעזרו לנו לשמור על היער נקי".

מה עושים עם הילדים בפסח? המדריך המלא של קק"ל

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully