צפו: יעל ויוסיאל הגיעו עם המשאית הירוקה של קק"ל לחגוג ט"ו בשבט

בשיתוף קק"ל

25.1.2021 / 14:54

קרן קימת לישראל דואגת שגם בחג האילנות הזה תוכלו ליהנות: המשאית הירוקה הגיעה לפתח תקוה, שם זוכי המירוץ למיליון עזרו לחלק שתילים ולשיר שירי ארץ ישראל וט"ו בשבט, ונזכרו בעצים שנטעו כשהיו קטנים

בווידיאו: המשאית הירוקה של קק"ל עם יעל ויוסיאל בביקור בפתח תקוה/עריכה: דפי מקל

כמו כל דבר אחר בשנה החולפת, גם את ט"ו בשבט אנחנו מציינים הפעם באופן לא שגרתי. יחד עם זאת, זה לא אומר שאי אפשר לחגוג.

לאור המצב והסגר, קרן קימת לישראל יצאה השנה במיזם מיוחד לכבוד ראש השנה לאילנות - כיוון שלא ניתן להגיע לשטח ולטעת שתילים, כנהוג, בקק"ל דאגו להגיע עם משאית ירוקה מיוחדת לכל רחבי הארץ, כדי לשמח את התושבים, לחלק להם שתילים ולשיר איתם משירי ארץ ישראל ושירי החג.

המשאית הירוקה תעבור לאורך שבוע ט"ו בשבט בערים שונות ותבקר במועדוני קשישים, בתי חולים, מרכזים קהילתיים ועוד. לביקור בפתח תקוה הגיעו זוכי המירוץ למיליון יעל ויוסיאל, שנהנו לפגוש את הקהל ולראות את החיוך עולה על פניהם של רבים: "זה שיש את האופציה לבוא ולהרים קצת את המוראל, זה כבר כיף", אמרה יעל. "כל הכבוד לקק"ל שהרימה את הכפפה בנושא הזה. אנחנו רואים איך אנשים נהנים לראות אותנו, את העשייה, את שירי ט"ו בשבט, לקבל שתילים. זה מגניב". ואילו יוסיאל נזכר: "בתור ילד אני זוכר שהיינו יוצאים מהגן והולכים ונוטעים עצים. ואז הייתי עובר ואומר לאימא שלי 'הנה, זה העץ שלי'".

את האירוע כיבד בנוכחותו גם ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, שאמר: "אנשים צריכים את החוסן הנפשי, כי הוא עוזר להתגבר על בעיות בריאות ונותן עידוד. צריך אורך רוח כדי להמשיך להקפיד על הכללים ולנצח את הנגיף הזה. כולנו ביחד מאוחדים ומלוכדים. את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק".

לגבי המשך הדרך, סיפר פרי טוכמן, אחראי קשרי ציבור מרחב מרכז בקק"ל: "הקרן הקימת, כמדי שנה, מארגנת מגוון רחב של אירועים. אפשר לראות את כל הפעילויות באתר ואנחנו עם הפנים קדימה, לחודשי האביב ומקווים שאז יתאפשר לנו לפגוש את הקהל".

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully